Tomasz Wypych

Tomasz Wypych

Trener, Coach, Konsultant Biznesowy.

Człowiek o wielu pasjach. Zdobył kwalifikacje i doświadczenie jako menedżer, konsultant biznesowy, trener oraz PR-owiec. Wykłada na MBA dla kadry medycznej Uczelni Łazarskiego.

Absolwent Wydziału Farmaceutycznego Akademii Medycznej w Łodzi, studiów executive MBA Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, Management and Training IMS School i Amerykańskiej Szkoły dla Dziennikarzy Europy Wschodniej. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.

Zrealizował ponad 1200 sesji i dni coachingowych. Specjalizuje się w szkoleniach, warsztatach i sesjach rozwijających wiedzę, postawę i umiejętności. Jest jedynym w Polsce trenerem uczestniczącym w programie ABC Projekt – europejskim projekcie dotyczącym compliance w medycynie i farmacji (współpraca pomiędzy lekarzem a pacjentem). Zajmuje się restrukturyzacją i zwiększaniem efektywności w placówkach ochrony zdrowia publicznych i komercyjnych.

Jako trener specjalizuje się w 3 obszarach: sprzedaż, szkolenia menedżerskie oraz komunikacja, PR, budowanie wizerunku i marki. Firmy dla których prowadził szkolenia to m.in. Agora SA, Enea, Energa, Geant, Glaxo, Glenmark Pharmaceuticals SA, Hortex, Inditex, Mitsubishi, Nissan, Orion Pharma, Polfa Warszawa, Ruch SA, Samsung, Tubądzin Ceramika, Wólczanka SA i Wrigley.

Doświadczony wieloletni menedżer, dziennikarz motoryzacyjny, konsultant biznesowy, także w obszarze motoryzacji, trener, PR-owiec, spiker. Współautor wprowadzenia na rynek „Auto Dziś i Jutro” i „Auto Moto”, współtwórca „Gazety Auto” – dodatku motoryzacyjnego do „Gazety Wyborczej”. Uczestnik Rajdu Paryż Dakar.

Konsultant i interim manager – analiza i diagnoza sytuacji organizacji, przygotowanie planów naprawczych i rozwojowych wraz z ich wdrożeniem w celu zwiększania efektywności firmy. W komunikacji i PR – autor ok. 3 tys. tekstów, kilkudziesięciu audycji RTV z zakresu kultury, publicystyki interwencyjnej, motoryzacji oraz wywiadów, a także kilkunastu kampanii komunikacyjnych i wizerunkowych.

Zajmuje się szkoleniami zespołów sprzedażowych i handlowych, restrukturyzacją działów sprzedaży, zwiększaniem efektywności i rentowności działań, pozyskiwaniem nowych klientów i obszarów rynku dla wiodących firm na rynku w swoich branżach. W motoryzacji szkolił m.in. Daimler Chrysler Polska, Mitsubishi Poland, Hyundai Poland, Nissan, Fiat odpowiadałem za PR w Auto Traper Jeep. Prowadzi szkolenia, wykłady i warsztaty m.in. ze sprzedaży, negocjacji, zarządzania czasem, priorytetami, ludźmi, terytorium, budżetem, compliance, rekrutacji, komunikacji i PR.