Projektowanie i łączenie biznesów, produktów i usług

Joint business – projektowanie i łączenie biznesów, produktów i usług

Ponad 25 lat doświadczeń w projektowaniu, organizacji i zarządzaniu biznesów właściwie w prawie każdej branży – bezpośrednio lub przy współudziale zaprzyjaźnionych ekspertów, pozwala podzielić się zarówno wiedzą, jak i kontaktami.

Obszary współpracy – projektowanie i łączenie biznesów, produktów i usług

  1. Jeśli masz doskonały produkt lub wyróżniającą się usługę i chcesz zwiększyć skalę swojego biznesu, chcesz więcej zarabiać, chcesz osiągać wyższe marże, potrzebujesz zdobyć nowych klientów, to zadzwoń lub napisz do nas.
  2. Jeżeli wchodzisz na nowy rynek, z nowym produktem i nie wiesz jak to zrobić profesjonalnie, jeśli szukasz nowych rynków zbytu, jeśli potrzebujesz nowej koncepcji dla swoich produktów lub usług, to zadzwoń lub napisz do nas.
  3. Jeśli obawiasz się współpracy z dużymi klientami, hurtowniami, sieciami handlowymi, drogeriami, aptekami, stacjami lub już z nimi pracujesz, ale zamiast zysków widzisz tylko koszty, to zadzwoń lub napisz do nas.
  4. Jeśli masz biznes lokalny, a mocno wierzysz w jego potencjał i chciałbyś zdobyć większy rynek / udział w rynku, chciałbyś wejść na rynek krajowy lub zagraniczny, to zadzwoń lub napisz do nas.
  5. Jeśli szukasz wspólnika, reprezentanta, partnera biznesowego, udziałowca, interim menedżera, dystrybutora, platformy lub modelu biznesowego, to zadzwoń lub napisz do nas.

Joint business – Dlaczego akurat my ?

Dlatego, że projektowaniem i łączeniem biznesów, produktów i usług zajmujemy się zawodowo od wielu lat. To oznacza obecność na rynku w każdym okresie. To oznacza praktykę i doświadczenia w czasie kiedy rynki nie miały ograniczeń, ale i wówczas kiedy następowały na zmianę po sobie raz hossa, raz bessa, a sposobem na sukces była wiedza i pomysłowość oraz kontakty.

Na bazie tych doświadczeń chciałbym się podzielić z Tobą pewnym zadaniem intelektualnym. Od ponad 20 lat prowadząc szkolenia lub wykłady związane z budową rynków lub rozwojem sprzedaży zadaję uczestnikom pozornie proste pytanie: „Co jest najważniejsze w prowadzeniu biznesu, sprzedaży Twoich usług czy produktów do Twoich klientów – dobre relacje z klientem czy dobry biznes ?”

Większość osób – zwłaszcza tych, którzy są na początku drogi lub tych, którzy właśnie wpadli w jakieś tarapaty albo ktoś im tak pokazał w latach 90’ – odpowiada, że najważniejsze są dobre relacje, bo „na relacjach” sprzedam zawsze i wszystko. Temat arcyciekawy. Jednak naprawą nie tego problemu tutaj chcę się wykazać więc w skrócie – co jeśli relacje się zepsują ? co jeśli po drugiej stronie zmieni się partner ? co jeśli zmieni Ci się pracownik i przyjdzie nowy ? I tak dalej. Zatem prawidłową odpowiedzią jest dobry biznes. Tylko dobry biznes, oparty o jasne zasady i przynoszący klientowi i Tobie zyski zapewni Ci rozwój firmy. A przy okazji – będzie dobry biznes, będą dobre relacje.

Właściciele firm, zarządzający menedżerowie, dyrektorzy fabryk, KAM, handlowcy, kupcy, sprzedawcy, HR – wspólnota interesów, dobre doświadczenia i na bazie tego biznesowe relacje. To są nasze zasoby, które możemy zaoferować Tobie. Po co wyważać już raz otwarte drzwi. Jedna z naszych najważniejszych dewiz brzmi: „Jeśli chcesz gdzieś dojść, najlepiej znajdź kogoś, kto już tam doszedł…”  Zrozumienie wspólnych interesów jest kluczem do budowania relacji. Na tym polega sukces, buduj biznes wspólnie z partnerami i klientami, a będziesz miał doskonałe rezultaty. Niezależnie od tego, czy pracujesz w sektorze publicznym czy prywatnym, budowanie silnych, pozytywnych relacji jest kluczowe dla osiągnięcia sukcesu. Jednak zawsze przez pryzmat biznesu.

Joint business – Dlaczego trzeba działać wspólnie ?

W dzisiejszym złożonym i dynamicznym świecie bardzo trudno jest, jeśli nie prawie niemożliwe, załatwić sprawy w pojedynkę. Kiedy pracuje się z innymi, aby osiągnąć cele, posiadanie silnych relacji jest niezbędne do osiągnięcia sukcesu. Podczas gdy nawiązane relacje są budowane na zaufaniu i doświadczeniu, budowanie nowych relacji z nowymi partnerami może być często trudnym i czasochłonnym wysiłkiem.

Zrozumienie interesów jest kluczem do budowania relacji, które będą korzystne dla Ciebie i Twoich partnerów.

Skorzystaj z naszego doświadczenia, z naszych relacji i naszych kontaktów. Joint business. Projektowaniem i łączeniem biznesów, produktów i usług zajmujemy się zawodowo.


Joint business – Jak to zrobić ?

  • Opisz krótko jakie są Twoje potrzeby
  • Koniecznie zostaw telefon i mail do siebie, abyśmy mogli wspólnie doprecyzować Twoje oczekiwania
  • Złożymy Ci ofertę / propozycję zrealizowania Twoich celów biznesowych
  • Ustalimy zasady współpracy i wynagrodzenia – podpiszemy umowę
  • Bierzemy się do roboty