Rekrutacja – Doradca Klienta – Specjalista ds. Sprzedaży B2B (OLSZTYN)

Dla naszego Klienta olsztyńskiej firmy specjalizującej się w sprzedaży i serwisie urządzeń biurowych oraz sprzedaży materiałów eksploatacyjnych i biurowych, poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Doradca Klienta – Specjalista ds. Sprzedaży B2B

Budowa kanału sprzedaży w segmencie B2B, w przyszłości kierowanie tym kanałem sprzedaży

Region: Olsztyn

Wynagrodzenie brutto: 3.000 zł – 7.500 zł


Opis pracodawcy:

Nasza firma to organizacja z ogromnym potencjałem do wzrostu. Aktualnie planujemy uruchomienie kanału dystrybucji naszego portfolio w sektorze B2B. Jako jeden z lokalnych liderów rynkowych, dostarczamy najlepszą ofertę na materiały eksploatacyjne i biurowe wraz z pełnym wsparciem technicznym dla naszych Klientów.

Firma w swojej działalności łączy kilkunastoletnią tradycję z nowoczesną koncepcją świadczenia usług doradztwa, sprzedaży i dostaw wszelkich materiałów, które niezbędne są do prawidłowego funkcjonowania biura.


Opis stanowiska:

Twoja funkcja łączy umiejętności handlowe, negocjacyjne, budowania efektywnych handlowych relacji, budowania marki wśród klientów kluczowych, a w przyszłości zarządzania zespołem sprzedaży w kanale B2B.


Twoje cele i zadania na stanowisku:

  • aktywne pozyskiwanie nowych klientów z rynku B2B
  • obsługa dotychczasowych klientów firmy z rynku B2B
  • sprzedaż produktów firmy
  • przygotowanie i prezentacja oferty dla klientów biznesowych
  • prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych
  • nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami
  • prowadzenie i poszerzanie bazy danych
  • monitorowanie działań konkurencji
  • podtrzymywanie relacji z obecnymi klientami firmy
  • kreowanie dobrego wizerunku firmy

Jeżeli posiadasz:

  • skoncentrowanie działań na rezultat
  • doświadczenie na stanowisku Handlowca w sprzedaży i serwisie urządzeń biurowych oraz sprzedaży materiałów eksploatacyjnych i biurowych (mile widziane)
  • bardzo dobrą znajomość obsługi komputera i sprzętów peryferyjnych
  • bardzo dobrą organizację pracy
  • wykształcenie min średnie
  • biegłą obsługę pakietu Microsoft Office
  • znajomość jęz. angielskiego (mile widziana)
  • pracowitość, uczciwość i kreatywność
  • umiejętność prowadzenia skutecznych rozmów handlowych, negocjacji
  • odporność na stres
  • umiejętności komunikacyjne i wysoka kultura osobista
  • prawo jazdy kat B
  • współpracę w zespole, inicjatywa oraz konsekwencja w działaniu

Oferujemy:

  • atrakcyjne warunki zatrudnienia – podstawa + wysokie prowizje uzależnione od wyników
  • możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia nowych kwalifikacji (szkolenia)
  • pracę w przyjaznej atmosferze
  • elastyczność w kreowaniu nowych produktów i rozwiązań biznesowych
  • narzędzia niezbędne do wykonywania codziennych obowiązków (telefon, laptop, samochód)
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • progres wynagrodzenia podstawowego zależny od wyników i okresu zatrudnienia

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres: biuro@modernconsulting.pl   podając w tytule wiadomości: „Doradca Klienta – Specjalista ds. Sprzedaży B2B”.

Prosimy o dołączenie podpisanej klauzuli:

Zgadzam się na przetwarzanie przez (nazwa firmy) danych osobowych zawartych w moim CV lub w innych dokumentach dołączonych do CV (moje zgłoszenie rekrutacyjne), dla celów prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu o pracę.”

„Dodatkowo zgadzam się na przetwarzanie przez pracodawcę danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji.

Informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

”Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres 3 miesięcy od zakończenia procesu rekrutacji / przez okres 1 roku od momentu otrzymania od Ciebie aplikacji.”

”Twoje dane osobowe możemy przechowywać dla celów ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami związanymi z procesem rekrutacji przez okres 3 lat liczonych od momentu zakończenia procesu rekrutacji, w której brałeś udział”