Dla naszego Klienta olsztyńskiej firmy specjalizującej się w sprzedaży i serwisie urządzeń biurowych oraz sprzedaży materiałów eksploatacyjnych i biurowych, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Doradca Klienta – Specjalista ds. Sprzedaży B2B
Budowa kanału sprzedaży w segmencie B2B, w przyszłości kierowanie tym kanałem sprzedaży
Region: Olsztyn
Wynagrodzenie brutto: 3.000 zł – 7.500 zł
Opis pracodawcy:
Nasza firma to organizacja z ogromnym potencjałem do wzrostu. Aktualnie planujemy uruchomienie kanału dystrybucji naszego portfolio w sektorze B2B. Jako jeden z lokalnych liderów rynkowych, dostarczamy najlepszą ofertę na materiały eksploatacyjne i biurowe wraz z pełnym wsparciem technicznym dla naszych Klientów.
Firma w swojej działalności łączy kilkunastoletnią tradycję z nowoczesną koncepcją świadczenia usług doradztwa, sprzedaży i dostaw wszelkich materiałów, które niezbędne są do prawidłowego funkcjonowania biura.
Opis stanowiska:
Twoja funkcja łączy umiejętności handlowe, negocjacyjne, budowania efektywnych handlowych relacji, budowania marki wśród klientów kluczowych, a w przyszłości zarządzania zespołem sprzedaży w kanale B2B.
Twoje cele i zadania na stanowisku:
- aktywne pozyskiwanie nowych klientów z rynku B2B
- obsługa dotychczasowych klientów firmy z rynku B2B
- sprzedaż produktów firmy
- przygotowanie i prezentacja oferty dla klientów biznesowych
- prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych
- nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami
- prowadzenie i poszerzanie bazy danych
- monitorowanie działań konkurencji
- podtrzymywanie relacji z obecnymi klientami firmy
- kreowanie dobrego wizerunku firmy
Jeżeli posiadasz:
- skoncentrowanie działań na rezultat
- doświadczenie na stanowisku Handlowca w sprzedaży i serwisie urządzeń biurowych oraz sprzedaży materiałów eksploatacyjnych i biurowych (mile widziane)
- bardzo dobrą znajomość obsługi komputera i sprzętów peryferyjnych
- bardzo dobrą organizację pracy
- wykształcenie min średnie
- biegłą obsługę pakietu Microsoft Office
- znajomość jęz. angielskiego (mile widziana)
- pracowitość, uczciwość i kreatywność
- umiejętność prowadzenia skutecznych rozmów handlowych, negocjacji
- odporność na stres
- umiejętności komunikacyjne i wysoka kultura osobista
- prawo jazdy kat B
- współpracę w zespole, inicjatywa oraz konsekwencja w działaniu
Oferujemy:
- atrakcyjne warunki zatrudnienia – podstawa + wysokie prowizje uzależnione od wyników
- możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia nowych kwalifikacji (szkolenia)
- pracę w przyjaznej atmosferze
- elastyczność w kreowaniu nowych produktów i rozwiązań biznesowych
- narzędzia niezbędne do wykonywania codziennych obowiązków (telefon, laptop, samochód)
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- progres wynagrodzenia podstawowego zależny od wyników i okresu zatrudnienia
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres: biuro@modernconsulting.pl podając w tytule wiadomości: „Doradca Klienta – Specjalista ds. Sprzedaży B2B”.
Prosimy o dołączenie podpisanej klauzuli:
„Zgadzam się na przetwarzanie przez (nazwa firmy) danych osobowych zawartych w moim CV lub w innych dokumentach dołączonych do CV (moje zgłoszenie rekrutacyjne), dla celów prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu o pracę.”
„Dodatkowo zgadzam się na przetwarzanie przez pracodawcę danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji.”
Informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
”Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres 3 miesięcy od zakończenia procesu rekrutacji / przez okres 1 roku od momentu otrzymania od Ciebie aplikacji.”
”Twoje dane osobowe możemy przechowywać dla celów ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami związanymi z procesem rekrutacji przez okres 3 lat liczonych od momentu zakończenia procesu rekrutacji, w której brałeś udział”