Główne cele: POBIERZ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY
- Poznanie kluczowych mechanizmów niwelujących opór przed kontaktem Klienta z handlowcem
- Zrozumienie istoty kontaktów z Klientem – skąd się bierze OPÓR
- Poznanie praktycznych narzędzi pozwalających zniwelować opór u Klienta
Trener
Joanna Grabska
Korzyści
Dla uczestników:
- Poznasz psychologiczne mechanizmy rządzące procesem sprzedaży
- Przestaniesz używać metod, które już nie działają na klienta
- Dowiesz się – dlaczego nie działają
- Zdobędziesz nowe umiejętności komunikowania się z klientem
- Rozwiniesz swoje talenty handlowe
- Klienci przestaną wykorzystywać cię jako darmowego konsultanta i straszak na swoich innych dostawców
Dla firmy:
- Pracownicy zwiększą swoją skuteczność. Spotkania handlowe będą przebiegać efektywniej, co przyspieszy zawieranie umów
- Handlowcy nauczą się, że oprócz ceny dla klienta ważne są inne kwestie
- Sprzedawcy będą bardziej pewni swoich umiejętności i zwiększą motywację do podejmowania wyzwań
Data szkolenia
16 godz. dydaktycznych - Zapytaj o dostępne terminy
Godziny szkolenia
9.00 - 16.00
Miejsce szkolenia
Gdańsk - Hotel Oliwski, Olsztyn - Hotel Warmiński
Dla kogo
- Handlowców i Menedżerów z branży B2B
- Handlowców i Pracowników biura obsługi klienta sprzedających usługi
- Pracowników działów Sprzedaży FMCG, którzy chcą się wyróżnić od konkurencji
- Osób prowadzących działalność gospodarczą
Co otrzymasz po szkoleniu
- 2 godziny indywidualnych konsultacji telefonicznych z Trenerem prowadzącym
- Certyfikat
Zakres szkolenia
1. Czym jest i skąd się bierze opór? Jakie skutki przynosi w budowaniu relacji handlowych?
- Nawiązywanie kontaktu z Klientem – jak to postrzega klient, jak Cię odbiera.
- Źródła oporu i niechęci Klienta- mechanizm „ sprężyny”.
- Akceptacja oporu, jako „rozbrajanie oporu” – „jeśli chcesz, żeby osioł poszedł do przodu, to pociągnij go za ogon” .
- Jak świadomie kierować procesem nawiązania kontaktu.
- Dobry handlowiec - to niemowa...
- Techniki zwiększania wiarygodności.
2. Cele - czyli jeśli nie wiesz dokąd zmierzasz, to skąd wiesz, kiedy tam dotrzesz
- Czym jest cel- nowe podejście do celów.
- Cele - jako filar nowego procesu sprzedaży.
- Twoje cele są tylko Twoje, dopóki ich nie zakomunikujesz.
- Cele - szanujesz czas swój i Klienta .
- Jak komunikować cel i jednocześnie zniwelować opór
3. Jak kontrolować przebieg rozmowy i utrzymać zainteresowanie klienta?
- „Buforowanie” swoich wypowiedzi.
- Zadawanie trudnych pytań.
- Metoda „ sokratejska”- dochodzenia do faktycznych potrzeb i problemów.
- Technika pytań hipotetycznych.
- Technika zmiany perspektywy czasu.
- Metoda – do 3 razy sztuka .
- Parafraza interesów , a nie stanowisk
4. Planowanie sprzedaży
- Wszystko się zmienia - czyli dynamiczne podejście do klasyfikowania Klientów.
- Czym jest potencjał Klienta .
- Mierniki potencjału.
- Grupa decyzyjna .
- Kryteria efektywności – w krótkim i dłuższym okresie.
- Koszty pracy z Klientem versus – długofalowe zyski - czyli kiedy walczyć, kiedy dać sobie spokój- bo nie pasujemy do siebie
5. Pogromca obiekcji
- Jak nie doprowadzać do powstania obiekcji?
- Przestań wałczyć z wydumanymi obiekcjami.
- Techniki rozmów z popularnymi obiekcjami.
- Metody "rozbrajania" zastrzeżeń specyficznych dla branży
6. Zamykanie sprzedaży
- Klienci lubią decydować - Niech Klient zamknie sprzedaż
- Po czym poznać, że sprzedaliśmy?
- Po decyzji Klienta
7. Podsumowanie
- Symulacje rozmów
Metody pracy przy szkoleniu
Cena
1.350 zł