Nowoczesne Techniki Sprzedaży Samochodów Nowych i Używanych

Główne cele:                                                                                                 POBIERZ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

  • Otrzymasz praktyczne narzędzia dedykowane branży motoryzacyjnej
  • Nauczysz się skutecznej pracy z klientem
  • Będziesz wiedział kiedy i jak zamykać transakcje
  • Dowiesz się jakie stosować style komunikacyjne, aby osiągnąć cel
  • Będziesz potrafił budować i utrzymywać długofalowe kontakty
  • Zdobędziesz zaufanie klientów
Trener
Tomasz Wypych

Korzyści
  • Zrozumiesz, co kieruje różnymi ludźmi przy zakupie samochodu
  • Nauczysz się rozmawiać z różnymi typami klientów
  • Dostaniesz rozwiązania handlowe dedykowane specjalnie dla branży motoryzacyjnej
  • Nauczysz się kiedy i jak rozmawiać o cenie
  • Dowiesz się jak negocjować optymalne kontrakty
  • Zdobędziesz umiejętności dopasowania się do rozmówcy i zbudowania biznesowych relacji
Data szkolenia
16 godz. dydaktycznych - Zapytaj o dostępne terminy
Godziny szkolenia
9.00 - 16.00
Miejsce szkolenia
Gdańsk
Dla kogo
  • Pracownicy Działów Handlowych sieci dilerskich
  • Handlowcy sieci niezależnych i komisów
  • Handlowcy pracujący z klientami indywidualnymi i flotowymi
Co otrzymasz po szkoleniu
  • 2 godziny indywidualnych konsultacji telefonicznych z Trenerem prowadzącym
  • Certyfikat
Zakres szkolenia
  1. Psychologia klienta na rynku motoryzacyjnym w Polsce:
    • Analiza badania „Dlaczego klienci odchodzą do konkurencji na rynku moto”.
    • Trendy na rynku motoryzacyjnym – iść z prądem, czy pod prąd?
    • Cztery typu klientów kupujących – prestiż, wygoda, konieczność, inni też mają
    • Trzy typy klientów– „ponoszących koszty zakupu”, „płacących za samochód”, „Inwestujących w środek transportu”
    • Dwa typy klientów jeżdżących: „to mój pierwszy samochód” oraz „jeździłem już wszystkim”
  2. Podstawowe zasady sprzedaży na rynku samochodów i części zamiennych:
    • Brudna dwunastka, czyli czego nie robić
    • Złota siódemka, czyli bez tego się nie da
    • Gaz i hamulec, czyli jak motywować klienta
    • Jak dojść do ceny, a zejść z kosztów?
    • Dobre zasady negocjacji
  3. Kiedy klient wie lepiej, czyli jak zapobiegać nieporozumieniom
    • Podstawowe błędy w rozpoznawaniu klientów na rynku moto
    • Analiza rozmów z klientami – co zmienić z czego korzystać
    • Kiedy musisz być mądrzejszy od klienta, a kiedy lepiej wiedzieć mniej
    • Zasady obrony ceny, czyli ile wziąć za gratis
    • Gdy na horyzoncie pojawia się konflikt
  4. Budowanie relacji jako fundament skutecznej sprzedaży
    • Zdobywanie informacji.
    • Jak dojść do interesów klienta – umiejętność zdobywania właściwych informacji.
    • Dochodzenia do faktycznych potrzeb i problemów.
    • Trudne pytania – łatwe odpowiedzi
    • Łatwe pytania – trudne odpowiedzi
  5. Bank obiekcji klientów, czyli dlaczego serwis też „sprzedaje” samochody
    • Poproszę tylko najnowszy model vs. tylko nie nowy model., bo jeszcze nie sprawdzony
    • Niech mnie pan nie męczy szczegółami vs. przecież nie kupuję dla koloru
    • Biednego nie stać na używane vs. biednego nie stać na nowe
    • Wy tu w salonie tacy mili, a potem w serwisie zaczyna się problem
  6. Poszukiwanie optymalnych opcji porozumienia:
    • Zasady.
    • Warunki .
    • Argumenty
    • Emocje
    • Postawy
  7. Zamykanie sprzedaży:
    • Kiedy klient płaci za samochód, zaplanuj kiedy przyjdzie po następny.
    • Podsumowanie rozmowy z klientem.
    • Sprzedaż nie kończy się w chwilą wyjazdu klienta z salonu
Metody pracy przy szkoleniu
  • Praca w grupach
  • Case study
  • Moderacja
  • Gry szkoleniowe
  • Testy i kwestionariusze
Cena
2.350 zł