Główne cele: POBIERZ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY
- Otrzymasz praktyczne narzędzia dedykowane branży motoryzacyjnej
- Nauczysz się skutecznej pracy z klientem
- Będziesz wiedział kiedy i jak zamykać transakcje
- Dowiesz się jakie stosować style komunikacyjne, aby osiągnąć cel
- Będziesz potrafił budować i utrzymywać długofalowe kontakty
- Zdobędziesz zaufanie klientów
Trener
Tomasz Wypych
Korzyści
- Zrozumiesz, co kieruje różnymi ludźmi przy zakupie samochodu
- Nauczysz się rozmawiać z różnymi typami klientów
- Dostaniesz rozwiązania handlowe dedykowane specjalnie dla branży motoryzacyjnej
- Nauczysz się kiedy i jak rozmawiać o cenie
- Dowiesz się jak negocjować optymalne kontrakty
- Zdobędziesz umiejętności dopasowania się do rozmówcy i zbudowania biznesowych relacji
Data szkolenia
16 godz. dydaktycznych - Zapytaj o dostępne terminy
Godziny szkolenia
9.00 - 16.00
Miejsce szkolenia
Gdańsk
Dla kogo
- Pracownicy Działów Handlowych sieci dilerskich
- Handlowcy sieci niezależnych i komisów
- Handlowcy pracujący z klientami indywidualnymi i flotowymi
Co otrzymasz po szkoleniu
- 2 godziny indywidualnych konsultacji telefonicznych z Trenerem prowadzącym
- Certyfikat
Zakres szkolenia
- Psychologia klienta na rynku motoryzacyjnym w Polsce:
- Analiza badania „Dlaczego klienci odchodzą do konkurencji na rynku moto”.
- Trendy na rynku motoryzacyjnym – iść z prądem, czy pod prąd?
- Cztery typu klientów kupujących – prestiż, wygoda, konieczność, inni też mają
- Trzy typy klientów– „ponoszących koszty zakupu”, „płacących za samochód”, „Inwestujących w środek transportu”
- Dwa typy klientów jeżdżących: „to mój pierwszy samochód” oraz „jeździłem już wszystkim”
- Podstawowe zasady sprzedaży na rynku samochodów i części zamiennych:
- Brudna dwunastka, czyli czego nie robić
- Złota siódemka, czyli bez tego się nie da
- Gaz i hamulec, czyli jak motywować klienta
- Jak dojść do ceny, a zejść z kosztów?
- Dobre zasady negocjacji
- Kiedy klient wie lepiej, czyli jak zapobiegać nieporozumieniom
- Podstawowe błędy w rozpoznawaniu klientów na rynku moto
- Analiza rozmów z klientami – co zmienić z czego korzystać
- Kiedy musisz być mądrzejszy od klienta, a kiedy lepiej wiedzieć mniej
- Zasady obrony ceny, czyli ile wziąć za gratis
- Gdy na horyzoncie pojawia się konflikt
- Budowanie relacji jako fundament skutecznej sprzedaży
- Zdobywanie informacji.
- Jak dojść do interesów klienta – umiejętność zdobywania właściwych informacji.
- Dochodzenia do faktycznych potrzeb i problemów.
- Trudne pytania – łatwe odpowiedzi
- Łatwe pytania – trudne odpowiedzi
- Bank obiekcji klientów, czyli dlaczego serwis też „sprzedaje” samochody
- Poproszę tylko najnowszy model vs. tylko nie nowy model., bo jeszcze nie sprawdzony
- Niech mnie pan nie męczy szczegółami vs. przecież nie kupuję dla koloru
- Biednego nie stać na używane vs. biednego nie stać na nowe
- Wy tu w salonie tacy mili, a potem w serwisie zaczyna się problem
- Poszukiwanie optymalnych opcji porozumienia:
- Zasady.
- Warunki .
- Argumenty
- Emocje
- Postawy
- Zamykanie sprzedaży:
- Kiedy klient płaci za samochód, zaplanuj kiedy przyjdzie po następny.
- Podsumowanie rozmowy z klientem.
- Sprzedaż nie kończy się w chwilą wyjazdu klienta z salonu
Metody pracy przy szkoleniu
Cena
2.350 zł