6 najważniejszych słów: „Z przykrością przyznaję, że popełniłem błąd.”
5 najważniejszych słów: „Jestem z ciebie bardzo dumny.”
4 najważniejsze słowa: „Jaka jest twoja opinia.”
3 najważniejsze słowa: „Bardzo cię proszę.”
2 najważniejsze słowa: „Dziękuję ci.”
1 najważniejsze słowo: „My.”
I ostatnie, najmniej ważne słowo: „Ja.” POBIERZ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY
Trener
Joanna Grabska
Korzyści
Dla uczestników:
- Zdobędziesz praktyczną wiedzę dotyczącą tego, co naprawdę motywuje podwładnych do działania
- Przećwiczysz praktyczne sposoby motywowania innych do pracy
Dla firmy:
- Od szefów zależy kształt firmy to, w jaki sposób pracują podwładni, jak firma jest oceniana i postrzegana przez klientów.
- Szkolenia dla szefów, z punktu widzenia organizacji to działania kluczowe – dobrze przygotowany do roli Szef generuje dla firmy zyski i ogranicza koszty.
Data szkolenia
16 godz. dydaktycznych - Zapytaj o dostępne terminy
Godziny szkolenia
9.00 - 16.00
Miejsce szkolenia
Gdańsk
Dla kogo
- Menedżerów
- Szefów
- Prezesów
- KAM
- Pracowników Działów Handlowych
- Osób prowadzących działalność gospodarczą
Co otrzymasz po szkoleniu
- 2 godziny indywidualnych konsultacji telefonicznych z Trenerem prowadzącym
- Certyfikat
Zakres szkolenia
1. Składniki komunikacji szefowskiej- jesteś zawsze na scenie
- Jak mówić aby inni zrozumieli - odpowiedzialność nadawcy komunikatu
- Jak zrozumieć innych - odpowiedzialność odbiorcy komunikatu
- Błędy w komunikacji z podwładnymi i ich skutki.
2. Mechanizmy motywacyjne dorosłych:
- Rodzaje czynników kierujących motywacją dorosłych
- Negatywne i pozytywne konsekwencje używania każdego z czynników
- Co zrobić, aby optymalnie wykorzystać indywidualną motywację podwładnych do realizacji zadań i identyfikacji z firmą
- Motywująca i demotywująca rola Szefa
- Określenie kluczowych elementów determinujące moją motywację do pracy
- Określenie elementów do rozwoju w obszarze motywowania pracowników
- Expose szefa
3. Planowanie celów w oparciu o strategię firmy
- Wyznaczanie zadań i delegowanie w sposób zwiększający efektywność i motywacje podwładnych
- Charakterystyka motywujących zadań
- Zarządzanie sytuacyjne - kiedy i jak dostosować sposób zarządzania do dojrzałości zespołu, aby podwładni czuli się bardziej samodzielni i odpowiedzialni za powierzone im zadania
- Cechy dobrze sformułowanego celu
- Schemat efektywnego delegowania zadań
- Jak delegować zadania, które mogą się spotkać z oporem podwładnego.
4. Pozafinansowe sposoby motywowania możliwe do zastosowania w danym zespole
- Pochwała - jej rola, kiedy i jak chwalić, aby budować swój autorytet i zwiększać motywację
- Nagana - rola w rozwoju podwładnych, jak ganić w sposób motywujący i skuteczny Inne pozafinansowe sposoby motywowania możliwe do zastosowania.
Metody pracy przy szkoleniu
Cena
2.350 zł